those days

hahaha, alltså världens sämsta bloggare?
typ så ja.
känner att denna blogg kanske har gjort sitt, vafan jag har ett liv utan att jag behöver skriva ut hela livet på min blogg.
visst jag kommer blogga, kanske det blir bättre när skolan börjar och man får lite rutin i vardagen men just nu funkar det inte, jag lever livet, är aldrig hemma, hhittar ingen tid och heller ingen inspiration.
 
vad jag gjort senaste tiden då? jobbat, sovit, jobbat, kollat film, jobbat, kört bil, jobbat, sena nätter, jobbat, umgåts med dom jag gillar mest, jobbat, badat, piren, jobbat, sena kaffeträffar.
nej ni fattar, allt och inget och hujedamig så kul jag haft. 
 
senast igår var vi på haggerunda (biltur på 6 mil) med kb, linn, jonas och sebbe. åkte hem, glodde film sen slocknade vi alla lagom sent.typ vad jag gjort hela sommaren.
 
nu ska jag åter igen sova, upp och tjäna llite pengar lite för tidigt imorgon.
hejs. hörs väll nån dag
 
bjussar la på en bild från ett år tillbaka eftersom min andra dator kraschat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0