hemskt mycket hej

sååååå. vad jag gjort idag?
varit på jobbet en halvtimme innan jag kände mig spyysjuk och fick gå hem, huvudvärk, ont i magen och helt skakis.
8 timmars sömn senare mådde jag okej igen, dock så är huvudvärken och magvärken kvar.
energin är dock borta, så fort jag gör nått så vill jag bara lägga mig ner.
 
men överlever, på kvällen blev jag jätte nere ledsen och började grina. anledning? mina kläder fick inte plats i garderoben.haha mes.
så följde med mina fina vänner på spökrunda, rishög mentalsjukhus osv.
sen har jag kate och amanda druckit kaffe åkt bil, träffat på grabbarna och setat och pratat i timmar.
 
vad skulle jag göra utan mina vänner?
 
men nu orkar jag inte ens hålla upp huvudet pga energibristen så slumrar väll ett tag. godnatt
 
1,5 år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0