justja. asg

idag har det hänt massa roligt. måste berätta innan jg kan sova.

fick reda på ett asroligt skvaller, garvar fortfarande, dock inget som jag får berätta, trist.

insåg en asrolig sak som jag inte heller kan berätta, för mitt eget bästa alltså,

linn tvingade mig att hälsa på en i DT "hej, jag heter felicia. jag är linns arbetskollega, jag har hört att du är hennes nya pojkvänn?"
det var inte hennes pojkvänn dock.

Började skratta åt en kunds dialekt. först pratade hon helt vanligt. utan dialekt alltså. sen sa hon ett ord, BITAR. och där jäklar kom dalmålen. kycklingbitar och äppelbiter. trodde jag skulle dö

hade just fixat disken och skulle hjälpa en kund. precis när han sa sin beställning rasade ALLT i diskrummet och det vart en sjujävla smäll. kunden asgarvade och gick där ifrån med ett leende. glad kund=nöjd kund.

fick skjuts av "linns pojkvänn" hem, (som inte var en pojkvänn), han satt och sjöng hela vägen. dock hade historien varit roligare om han sjög dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0