2 mars


tog t-banan till holmekollen för lite gåing idag med

men gick UPP för hela backen dag (gock ner igår), och tro mig, den backen är inte kort.

väl på toppen valde jag att kila ner för slalom backen mot tryvannstua.
det blev lite problem. gå ner för denna isbacke? åka på rumpan när det stod massa folk där nere?
nej

så KRÖP upp lite grann och tog backen till höger ner, där det inte var nå folk. så åkte på rumpestumpen.
skrek lite också, hoppas ingen hörde

men, I MADE IT ! satt i solen  en timme nästan, lönade mig med en cocacola

mums. fick lite problem när jag skulle upp för backen också. hittade inte stigen som jag egentligen skulle ta, så besteg hela slalombacken.. asdrygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0