20 juni

gash. working from eight to nine?
haha dör. hade ju iallafall ledigt mellan 3-5 så.

Hade SOR, alltså ägaren av restaurangen samt de 2 högst cheferna kom till rangen för att ta tid på oss och se hur vi jobbar. snacka om att jag var nervis, trodde att jag skulle få sparken eller liknande-
meeeen, det fick jag minsann inte, istället så fixade jag och jimmy en servicetid på 42 sec i driven. den ska ligga på runt 90 och då är det bra. vilket betyder att vi var så jäkla grymma.
puuuh.


kompis påväg till jobbet vid 7 imorse

delade på en pizza med KB efter jobbet. smarrigt.
tog mig en promenad hem lagom till klockan var 22.

min fina campingstol som jag shoppade igår. redo för PL hehehe
den sista lila också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0