bästa tiden i mitt liv

herrejösses. har haft en av dom bästa veckorna i hela mitt liv. har träffat så sjukt mycket folk, gash.
tror att jag var med mina vänner en av 6 kvällar.
 
kan ärligt säga att jag saknar det, alltihopa, tältet, luftmadrassen, campet, vännerna, random människor och framför allt känslan, är helt kär i minnet.
 
nånstans mitt i vimmlet träffade jag min drömkille också. ska jag gifta mig så är det fan med han, aldrig sett en så snygg karl i mitt liv. han var snyggare än jake gyllenhaal och då är det riktigt stort.
 
såg långt ifrån alla artister inte ens alla som jag ville se, men såg timbuktu, simple plan, veronica maggio, magnus uggla, kent, nero, svenska björnstammen och skrillex.
 
har gjort sjuka utmaningar, garvat läppen av oss och haft allsång vid campet.
ett minne som jag vill tillbaka till så fruktansvärt mycket.
 
ni får denna bild igen tills jag kommer hem (om tre veckor) då jag bosatt mig hos min syster dom kommande veckorna.
tackar iallafall för allt, verkligen allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0