tänk om

okej, alla vet ju vad dom skulle göra om man visste att man skulle dö.
och nu är det ju såhär att jorden går under i december.
Om jag nu testar allt i livet..
.
Äter allt som jag får i mig, testar knarka, skaffar alla könssjukdommar bara för att se hur dom är, blir gravid bara för att veta hur det är, behandlar andra som ingenting bara för att jag inte orkar bry mig, Får dåligt rykte, sätter sprätt på alla pengar. rånar banker, och så vidare
.
Ja så går inte jorden under, vad fan gör jag då ? sitter i fängelse med 30 könssjukdommar, fetma, hatad av alla, nere i drogmissbruk, en unge och allt.
.
kanske inte ska göra allt jag vill göra även om jorden ska gå under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0