11 sanningar

1. Jag älskar mat, älskar att prata om mat, tänka på mat, laga mat. men hatar att äta den
2. Säger ofta att jag ska träna och känner mig skitduktig. men tränar oftast inte
3. Stuvade mackaroner och köttbullar är det godaste som finns.
4. När jag var liten ville jag bli pizza bagare.
5. Har världens bästa lokalsinne (inte för att skryta)
6. Älskar vitpeppar, man kan ha det på allt
7. Jag har rätt svårt att lita på folk
8. Älskar att åka snowboard, även om jag kanske inte är världsbäst på det
9. Hittar på egna låttexter som låter bra när jag inte vet vad dom sjunger
10. Insåg förra veckan att jag vill bli PT, eller idrottslärare.
11. Jag kollar alltid under sängen efter monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0