svar


(fick denna fråga på en annan bild men svarar på den här med)

Hehe. nej, jag kan inte skaffat pojkvän, trivs rätt bra med att vara singel än så länge faktiskt :)
historien om bilden är att ida sprang runt och tog kort med min kamera, och jag skulle pussa han på kinden för en bild, han körde en fuling och bilden blev en pussbild. inget mer med det :)
hihi tack <3
den bilden


det är idiotiskt... Dels för att man kan såra någon, del kan bli pinsamt och man vet ju aldrig vad dom snackar om bakom ryggen på en.
men vill du testa så.. VARSÅGOD ;)



hehe, vi gjorde slut. så gick det till. om du ville veta varför så finns det rätt många sätt att se det, var väldigt trångsynt i början och såg bara det fel han hade gjort. Men ärligt så hade jag gjort en hel del fel också, vi bråkade den sista tiden i vårat förhållande och vi visste nog innerst inne att vi inte var rätt för varandra men ingen vågade ta steget. Det behövdes bara en händelse för att få oss att våga. Trots alla dom gånger som vi gjorde slut under vårat 1,5 åriga förhållande så ångrar jag ingenting, jag är glad att vi hade den tiden tillsammans, och Patrik betyder fortfarande väldigt mycket för mig. En dag hoppas jag att vi kan bl vänner igen, men den dagen är nog inte idag :)



Ja, jag är faktiskt helt okej nöjd med min kropp, visst har jag dagar eller perioder då jag bara vill spy när jag ser mig i spegeln, men det är väll normalt antar jag :)

Det bästa med mig (enligt mig själv) är min possitiva inställning till livet och att jag mer och mer börjar lära mig ändra tankesätt till att vara gladare och lyckligare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0