de flesta beslut..

de flesta beslut man gör i livet är våra, de allra svåraste valen är om de allra oviktigaste sakerna.'
.
som t.ex kan jag inte bestämma om jag ska börja på fotboll eller inte. hur jag ä gör känns det fel. fortsätter jag så förjag stå ut med att vara riktigt jävla kass och må dåligt över det, och slutar jag så känns det som att ge upp.
.
Kan inte heller betämma om jag ska dra till oslo eller inte nästa vecka. underbar stad, får lite frihet, men endå skulle det vara skönt att vara hemma, eventuellt åka till äfsen och åka bräda.
.
Kan inte bestämma om jag kanske ska byta till BF-hälsa och idrott. fördel: jag kommer vara påväg mot något jag vill bli. Nackdel: lämna klassen, pendla och krångla med byte IGEN''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0