young, wild and free

hemma, äntligen. har sovit i 13 timmar som en kung.
blev inte såå mycket sova på båten. 2 timmar hann jag med innan frukosten iaf.

sis min <3 åt då fan dom godaste nudlarna ja ätit i hela mitt liv

dansade hela natten, mötte trevligt folk osv. mamma försvann nån gång vid 2 och gick och sov

åt så mycket buffe att jag slipper äta på flera månader.
hade även så ont i fötterna att jag inte kunde gå i skor igår.

drog direkt till issa, hade jätte trevligt först, men sen vart jag ledsen sur och alldeleds för trött-
fråga inte varför jag gör denna min, nej..

men dansade och drog sedan hem och sov. tim var räddaren i nöden och skjutsade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0