tack !

ett telefonsamtal gjorde min dag.
har sovit i ngon timme nu och vaknade av att telefonen ringde.
Chef/låtsadssyster.
och hon hade fått ett mail med massa beröm, till mig, ett helt mail med massa beröm till bara lilla mig.
det hade tydligan aldrig hänt förut att chefen fått ett mail med beröm utan det har mest varit folk som klagat..

han hade skrivit att jag var jätte trevlig, glad och att jag gjorde allt med glädje och var trevlig oavsett om det gick bra eller dåligt och att det syntes att mitt varma leende kom från hjärtat. trots deras korta besök så hade jag lyst upp deras kväll..


ja, eller typ något sånt, fast i liite längre text.
iallafall, han kunde gett beröm till vem som hellst men gav det till mig, jag som bara jobbat där i någon månad.


snacka om att jag fick lyckotårar.


gammalbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0