operationer..

helo.
för er som undra vad jag ska operera, (om det finns någon som undrar)
jag ska operera bort abrasio en körtel som sitter i näsan som är barnets första imunförsvar, den ska växa bord efter ett tag men min har inte gjort det och det har orsakat att jag har väldigt svårt att andas med näsan och efter den här operationen ska jag kunna andas lättare och förhoppningsvis sluta snarka också.
och sova bättre..


kommer inte bli några bivärkningar utan måste bara bli hemma en dag från skolan och äta massa kallt och lätt mat ett tag.
hoppas att rösten inte kommer ändras allt för mycket bara, eller jag kanske kommer få värsta sångrösten. ja drömmar får man ha..


något liknande blir det också snart, helvetestå..
helvetes doktor som vägrade operera mig igen förra gången jag var där också,
men nästa operation på tån ska dom bara lossa på en sena mellan tån så ska det tydligen bli bra?
mja, kanske får be om en annan doktor än hon jag hade ?

får se imorgon..

..

lucas ! <3


sen nästa tisdag ska jag till mödravården och sätta in p-stav också, jäkla springandes till doktorer..
jjaja, p-staven kommer vara värt det, hellre det än att bli gravid sån slarver som jag är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att sätta i p-stav? :)

2011-09-22 @ 08:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0