sommar o vinter

wohooo, 1 vecka utan platttång, locktång eller hårfön. 1 vecka till ska det bli.
hejhå, nu ska håret få växa.
paris.
även fast jag sitter och kollar på sommarbilder så vill jag inte dit (kalla mig knäpp om ni känner så) men, ja det är klart att på våren längtar man till sommaren, men faktum är att jag älskar hösten, det är lätt den mysigaste årstiden och jag vet att vintern inte är långt borta.
snö, kyla och mörker. låter rätt deprimerande, men dom ensamma hemmakvällarna blir genast mycket mysigare. känslan av att krypa ner under ett varmt täcke, och att man inte behöver bry sig om man ser tjock ut.
men det bästa med vintern är endå snön. hur mycke man kan skratta åt folk som håller på att halka ( hahah elakt) och såklart SNOWBOARDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0