mitt liv

inte orkat uppdatera. vad ska jag säga liksom. vad är så intressant i mitt liv att hela världen ska veta det. det roligaste som hänt är väll att rihanna konserten blev inställd efter att vi stått inne i globen i 2 timmar samt krånglat med biljetterna hela dagen.
tröstshoppade.
var ut i helgen på samma fest som min syster.
kollade på film hela lördagen.
jobbade igår
och kollat tv hela idag
kul liv. jävligt roligt måste jag säga
innan den roliga inställda rihanna konserten
iväntan på förband. som aldrig dök upp.
tröstmat, ink halvkila godis
trodde inte att dessa såg oss, sen började dom vinka och ta kort på oss. tur att vi inte näckade i relaxen
men inte klagar vi.. eller jo okej. bilden togs innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0