huveväärk-

somnade i 3 timmar innan och nu ska jag sova igen huvudvärken jag har är fan inget att leka med,, och magen ser dubbelt så stor ut mot vad den är, helt svullen. springer ju fan och rapar och pruttar hela jävla tiden.
trevligt? nej

ska pillra ur linserna nu och sussa. justja, trevligt att typ hela min lön försvinner.

Linser
Vinterjacka
Vinterskor

behöver jag köpa så sammanlagt är väl det minst 1500kr. kul

jjaja, måsta leta klänning till släktträffen också. i garderoben alltså. eller vad fan man har på sig ?


klänningen är jag ju som sagt kär i, man den är lika billig som skorna jag vill ha. nej justja dyrare. 349kr kostar den här
iaf så känns det inte så jätte nödvändigt även fast jag är kär.
andra saker går före, som tex att kunna se och konsentrera mig i skolan och inte frysa te is i vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0